Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (innentől: „ÁSZF”) a Nice Ride Kft. (innentől: „Eladó”) és az Eladó által a niceride.hu (https://niceride.hu) weboldalon (innentől: „Weboldal”) keresztül nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (innentől: „Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (az Eladó és az Ügyfél innentől együttesen: „Felek”). A Weboldalon leadott megrendelés során az Ügyfél köteles megismerni és elfogadni az ÁSZF és a Weboldal adatkezelési tájékoztatójának rendelkezéseit, anélkül nem véglegesíthető a rendelés.

 

Az Eladó adatai

Cégnév: Nice Ride Korlátolt Felelősségű Társaság
Cégjegyzékszám: 12-09-010827
Nyilvántartásba vevő hatóság: Balassagyarmati Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 27116782-2-12
Székhely: 3161 Kishartyán, Dózsa út 16.
Levelezési cím: 2040 Budaörs, Budapesti út 87/A
Weboldal: https://niceride.hu
E-mail-cím: hello@niceride.hu

A tárhelyszolgáltató adatai:
BlazeArts Kft.
Kunszentmiklós, Damjanich János u. 36, 6090
admin@forpsi.hu

 

Ügyfélszolgálat

Az Eladó a levelezési címén, az e-mail-címén és a weboldalának kapcsolati oldalán feltüntetett további elérhetőségeken fogadja az Ügyfelek megkereséseit. Regisztrált felhasználóinkat arra kérjük, hogy használják a bejelentkezés után elérhető vevőszolgálati támogatórendszert.

 

Általános tudnivalók

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Weboldalon keresztül leadott minden megrendelésre. A Weboldal funkcióinak egy része, így a megrendelés is, regisztráció nélkül is elérhető, ám számos szolgáltatás csak az ingyenes regisztrációt és belépést követően használható.

Az Eladó Adatkezelési Tájékoztatójának mindenkor hatályos változata elérhető a Weboldalon, annak rendelkezéseit az Ügyfél a megrendeléskor elfogadja.

 

Regisztráció

A Weboldalon bárki és bármikor leadhat megrendelést, az nem regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a megrendelés során vagy a Weboldal Bejelentkezés/Regisztráció menüpontján keresztül lehetséges. A regisztráció előtt köteles a Weboldal felhasználója elolvasni és elfogadni a Weboldal Adatvédelmi Tájékoztatóját.

Regisztrált felhasználóink bejelentkezés után igénybe vehetik a részükre fenntartott ügyfélszolgálati támogatóoldalt is. A regisztrált felhasználóknak könnyebbség, hogy korábbi rendeléseiket könnyedén ellenőrizhetik, adataikat eltárolja a rendszer, nem kell minden mezőt külön kitölteniük.

Az Ügyfél a felhasználói fiókjában módosíthatja adatait. A fiók hozzáférési adatainak titokban tartásáért az Ügyfél a felelős. Amennyiben az jogosulatlan harmadik felek tudomására jut, Ügyfél köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát. Amennyiben feltételezhető, hogy fiókjával visszaéltek, köteles értesíteni erről az Eladót.

Az Eladót nem terheli semmilyen felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél felhasználói fiókjához nem az Eladó hibájából illetéktelenek hozzáférnek, illetve akkor, ha az Ügyfél a belépési adatait elfelejti.

Regisztrációjának törlését bármikor kezdeményezheti az ügyfélszolgálati részben jelzett elérhetőségeken. Az Eladó az értesítés kézhezvételét követően törli a felhasználói fiókot és az abban tárolt személyes adatokat. Ez a törlés nem vonatkozik a korábbi megrendelésekre, amelynek részleteit az Eladó a hatályos jogszabályok által előírt ideig, mértékben és módon köteles megőrizni.

 

Termékek

Pólók egyedi grafikával

A Weboldal kínálata többségében egyedi grafikákból áll, amelyet az Ügyfél által választott méretű, stílusú és színű pólóra nyomtat. A Weboldalon megrendelt ilyen fizikai termékek egyedi gyártással készülnek a megrendelés leadását követően.

Értékcsökkent termékek

Az Eladó a Weboldalán az outlet termékkategória alatt használt, értékcsökkent termékeket kínál megvételre. A használt termék fogalma alatt az Eladó többek között a csomagolássérült, esztétikai sérült, kipróbált, elállás keretében visszaküldött stb. termékeket érti.

Ajándékutalvány

A Weboldalon elérhető egy Ajándékutalvány is, amely több különböző összegben vásárolható meg. Ez egy digitális termék, amelyet az Ügyfél e-mailben kap meg a kifizetett összeg kedvezményként történő felhasználását lehetővé tévő egyedi kuponkód formájában. Ez a kód időbeli korlátozás nélkül, azonban egy kupon csak egyszer, egyetlen vásárláshoz használható fel. Ez egy fix összegű kedvezmény, amelyből az Eladó a fel nem használt összeget nem téríti vissza. A kuponkód felhasználásával elvész a vásárlástól való elállás lehetősége.

A személyes adatok védelme érdekében csak egy kódot küldünk, nem kérünk további adatot előre arról a személyről, aki felhasználja majd a kupont. Vagyis ez egy bárki által felhasználható kód, így az Ügyfél köteles gondoskodni arról, hogy az ne jusson jogosulatlan harmadik felek tudtára. Az Eladó nem tud különbséget tenni a kupon jogszerű és jogosulatlan felhasználása között, így nem vállal felelősséget a jogszerűtlen felhasználásból eredő károkért.

 

Tájékozott vásárló

Eladó törekszik arra, hogy minden termék vonatkozásában a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, azonban a legnagyobb körültekintés mellett is előfordulhat elírás, esetleg hiányos tájékoztatás. Az Eladó által kínált termékek jellemzőit és lényeges tulajdonságait a Weboldalon szereplő leírások és a Gyakran Ismételt Kérdések oldal tartalmazzák. A megfelelően előkészített és tájékozott vásárlói döntések érdekében kérjük, hogy az Ügyfelek a megrendelés előtt alaposan tanulmányozzák a Weboldalon elérhető információkat. Különösen igaz ez az értékcsökkent termékekre, amelyeket ismert hibákkal és csak egy adott méretben kínál fel az Eladó. Ezen termékek adatlapján a termékről készült fotódokumentáció és a termék outlet besorolását alátámasztó részletes leírás közzététele útján ad a termék állapotáról tájékoztatást.

Az Eladó a vásárlás előtti kérdésekben is rendelkezésre áll az ügyfélszolgálat részben ismertetett módokon.

 

Megrendelés

Árak

A Weboldalon a termékeknél feltüntetett ár az áfával növelt, bruttó eladási ár, amely nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A magyar nyelvű oldalon, forintban szereplő összegek csak magyarországi szállítási cím esetén érvényesek, minden egyéb ország esetében az euróban látható árak érvényesek. A szállítási költség külön tételként szerepel a Kosár és a Pénztár oldalakon, valamint a megrendelést visszaigazoló e-mailben. Ennek pontos összege a Pénztár oldalon, a megfelelő célország kiválasztása után látható.

Az árak előzetes értesítés nélküli módosításának jogát az Eladó fenntartja. Az új árak mindig a Weboldalon történő publikálásuktól érvényesek, a módosítás a már leadott megrendeléseket nem befolyásolja. Az Eladó vagy a rendszer hibájából eredően esetlegesen tévesen megjelenő árakon (például: értékaránytalanság, a berekülési összegnél kisebb ár) az Eladó nem köteles legyártani vagy kiszállítani a terméket. Ilyen esetben az Eladó felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést, amelyet az Ügyfél indoklás nélkül elutasíthat.

Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan a nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék/szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér; esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 vagy 1 forintos ár; egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár.

Termékek kosárba helyezése

Az Ügyfél az elérhető kínálatból kiválasztja a grafikát (terméket), majd a megfelelő méretű, stílusú és színű pólót, amelyre azt szeretné elkészíttetni. Az Ügyfél köteles a megrendelés leadása előtt tájékozódni az egyes stílusokról és méretekről a Weboldalon, ellenőrizni, hogy a helyes méretet, stílust és színt válassza. Az így kiválasztott terméket a kosárba helyezve folytathatja a megrendelést.

A Kosár oldalon láthatja a kosárba helyezett termékeket, valamint a Weboldalon böngészve további termékeket helyezhet kosarába. A Kosár oldalon áttekintheti a megrendelni kívánt termékeket, módosíthatja azok mennyiségét vagy törölhet tételeket. A kiszállítási módot kiválasztva léphet át a Pénztár oldalra, ám a kiszállítási módot a Pénztár oldalon is megváltoztathatja.

Kiszállítás

Eladó a Magyar Posta segítségével juttatja el az Ügyfélhez a megrendelt fizikai termékeket. Eladó Magyarország mellett az alábbi országokba vállal kiszállítást: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia. Magyarország esetében az Ügyfél házhoz szállítást vagy Postaponton/Csomagautomatában történő átvételt is választhat. Egyéb országok esetében az Ügyfél által megadott címre kézbesíti a Posta a küldeményt. Kis tömegű rendelés esetén választható a nyomkövetés nélküli levélküldemény opció, míg az Európa+ csomag alapértelmezetten nyomkövetést is kínál. Az adott rendelés pontos szállítási költsége a Pénztár oldalon, a megfelelő szállítási célország kiválasztását követően látható. Az Eladó jogosult ingyenes szállítást kínálni a vásárlás összeghatárától vagy a rendelt mennyiségtől függően, valamint különböző promóciók kapcsán. Amennyiben az Ügyfél jogosult az ingyenes szállításra, házhoz szállítás helyett válassza az ingyenes szállítás opciót. Amennyiben az Ügyfél ilyenkor a fizetős kiszállítást választja, akkor a kiszállítási díj is felszámításra kerül. A Postapont vagy csomagautomata opció automatikusan ingyenessé válik.

A digitális termékekre nincsen szállítási költség, azokat az Eladó az Ügyfél e-mail-címére küldi el.

Adatok helyessége, módosítása

Az Ügyfél köteles adatainak és a rendelni kívánt termékek paramétereinek helyességéről a megrendelés elküldése előtt meggyőződni. Az Ügyfél a menüsávon elérhető Kosár oldalon bármikor módosíthatja a megrendelni kívánt termékeket, míg a személyes adatait (név, e-mail-cím, telefonszám, számlázási és szállítási címek) a Pénztár oldalra lépve adhatja meg, illetve módosíthatja.

Pénztár

Az Ügyfél a Pénztár oldalon adja meg a kiszállításhoz és a számlázáshoz használandó adatait. Eladó a Weboldalon magánszemély fogyasztókat szolgál ki, jogi személyek a kapcsolati oldalon keresztül jelezhetik egyedi megrendelési igényüket, a cégeknek és kluboknak kínált lehetőségekről erről bővebb információk a Partnereknek oldalon olvashatók. Az Ügyfél csak akkor kezdeményezheti a megrendelést a Megrendelés elküldése gombbal, amennyiben mind a kiválasztott termékek, mind a megadott adatok helyesek.

A megrendelés feltétele, hogy a Weboldal Adatvédelmi Tájékoztatóját az Ügyfél elfogadja.

Az Eladó nem felel az Ügyfél által hibásan vagy hiányosan megadott adatok miatti késedelemért, hibáért vagy nem teljesítésért. A Megrendelés elküldése gombra kattintva létrejön a megrendelés, ami Ügyfél számára fizetési kötelezettséget jelent.

Fizetés

Az Ügyfél a fizikai termékek esetében biztonságosan fizethet online bankkártyával vagy magyarországi kiszállítás esetén az utánvételt is válaszhatja. Digitális termékek esetében csak előre fizetés választható, hiszen azok digitális úton jutnak el az Ügyfélhez.

Amennyiben az ügyfél az előre fizetést választja, akkor a Pénztárból a Megrendelés elküldése gombra kattintva átlép az Eladó által jóváhagyott fizetési rendszerbe (OTP Simplepay vagy PayPal), ahol kifizeti a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget. Ebben az esetben az Eladó csak a sikeres fizetést követően kezeli az Ügyfél részéről tett megrendelést ajánlatként.

Amennyiben az utánvételt választja, akkor a Pénztár oldalon a Megrendelés elküldése gombra kattintva az Ügyfél ajánlatot tesz a megrendelt termékek megvételére. Az utánvétes megrendelés és házhoz szállítás esetén az Ügyfél a terméket készpénzzel vagy bankkártyával egyenlítheti ki. A Csomagautomatákban bankkártyával fizethet, a Postapontokon pedig a választott helyszíntől függően készpénzzel és/vagy bankkártyával. Ezen pontokról a Posta weboldalán található bővebb tájékoztatás: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

Megrendelés létrejötte

A megrendelés sikeres kifizetését követően, illetve utánvétel esetén az Ügyfél ajánlattétele után a rendszer egy visszaigazoló e-mailt küld az Ügyfél által a rendelés során megadott e-mail-címre. Ezzel az Eladó elfogadja a megrendelés elküldésével adott ajánlatot, létrejön az érvényes szerződés a Felek között. Ez az e-mail tartalmazza a megrendelt termékeket, valamint az Ügyfél adatait is. Amennyiben az Ügyfél a visszaigazoló e-mailt a megrendelés elküldését követő 48 órán belül nem kapja meg, úgy mentesül az ajánlati kötelezettség alól, a megrendelés és a szerződés nem jön létre.

Szerződés

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a magyar jogrend az irányadó. A Felek között a megrendelés leadásával létrejött szerződés magyar nyelvű, írásba foglalt szerződésnek minősül. Az Eladó ennek tényét a megrendelés adatainak a Weboldal adatbázisában való rögzítésével iktatja. A megrendeléshez kötődő adatokat az Eladó a hatályos jogszabályoknak megfelelően védi és kezeli, azokat a jogszabályokban előírt időtartamig őrzi meg. Az Ügyfél a korábbi rendeléseit bejelentkezés után a felhasználóneve alatt megjelenő menüben a Rendeléseim pontban érheti el.

Leadott megrendelés módosítása

Amennyiben az Ügyfél a kiszállítási vagy számlázási adataiban a megrendelést visszaigazoló e-mail megérkezésekor egyből észleli a tévedését, akkor ezt köteles azonnal jelezni az ügyfélszolgálatnak, csak így kerülheti el a nem kívánt rendelések teljesülését. Az egyedi gyártás miatt a megrendelt termékek utólagos módosítására a gyártásuk megkezdésétől nincs lehetőség.

Teljesítés

Az Eladó a megrendelt fizikai termékek kiküldésekor állítja ki a vásárlásról a számlát, amely az ezt visszaigazoló e-mailben található hivatkozáson érhető el. Az Eladó által vállalt teljesítés általánosan 30 nap, amelyet különleges tényezők (például vis maior, ideiglenes készlethiány stb.) hátrányosan befolyásolhatnak, ezekről az Eladó a lehetőségei szerint a honlapján, illetve az Ügyfélnek küldött e-mail útján tájékoztatja az Ügyfelet.

A digitális termékeket legkorábban a megrendelést követő munkanapon e-mail útján küldi ki az Eladó az Ügyfélnek. A termék jellemző átfutási ideje 2-3 munkanap. Különösen nagy forgalom esetén elképzelhető, hogy akár ennél is több idő szükséges a termék kiküldésére.

 

Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

Ápolás, tisztítás

Az Ügyfél köteles a megrendelt és átvett termékeket a Kezelési útmutatóban leírt módon kezelni. Amennyiben az ott leírt utasításokat nem tartja be, az a termék sérülését eredményezheti. Az útmutató be nem tartásából eredő károkért az Eladó nem vállal felelősséget.

Elállás joga

Új fizikai termékek:

A 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa (1) bekezdés c) pontja alapján: „A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.” Mivel az Ügyfél által választott grafikát az általa választott méretű, stílusú és színű pólóra a megrendelést követően egyedi gyártás keretében nyomtatjuk, ezért az elállás jogát e termékek esetében nem gyakorolhatja az Ügyfél.

Használt fizikai termékek:

Az outlet termékkategóriában kínált használt, értékcsökkent termékek nem egyedi megrendelésre készülnek, így amennyiben az Ügyfél el kíván állni a vásárlástól, akkor ezt az Ügyfélszolgálat részben felsorolt elérhetőségen tett egyértelmű nyilatkozatával teheti meg a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ezen nyilatkozathoz felhasználhatja ezt a nyilatkozati mintasablont is. Az Eladó a nyilatkozat beérkezését haladéktalanul visszaigazolja, majd tájékoztató az Ügyfelet a visszaküldés módjáról. A termék visszaküldésének költsége teljes egészében az Ügyfelet terheli. Eladó a termék átvételét követően megtéríti a vételárat a jogszabályban előírt határidőn belül az Ügyfélnek. Az Ügyfél által a termékben okozott értékcsökkenést az Eladó figyelembe veheti a visszavételnél, ilyen esetben nem a teljes árat téríti vissza. Alapesetben a visszatérítésnél ugyanazt a fizetési módszert alkalmazza az Eladó, amellyel az Ügyfél fizetett, kivéve akkor, ha a Felek más megoldásban állapodnak meg.

Digitális termékek:

Amennyiben az Ügyfél egy ajándékutalványt vásárolt, akkor a hatályos jogszabályok érdekében a szerződés megszületése után, a digitális termék kézbesítését követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól – amennyiben a kuponkódot nem használták fel. Ha a kuponkódot az elállási időszak alatt felhasználják a Weboldalon, akkor az Ügyfél nem állhat el a vásárlástól, a digitális termék felhasználtnak minősül. Amennyiben a kódot nem használták fel, és az Ügyfél el kíván állni a vásárlástól, akkor ezt az Ügyfélszolgálat részben felsorolt elérhetőségen tett egyértelmű nyilatkozatával teheti meg a megjelölt határidőn belül. Ezen nyilatkozathoz felhasználhatja ezt a nyilatkozati mintasablont is. Az Eladó a nyilatkozat beérkezését haladéktalanul visszaigazolja, majd ezt követően megtéríti a vételárat a jogszabályban előírt határidőn belül az Ügyfélnek.

Hibás teljesítés

Az Eladó hibásan teljesíti a megrendelést, amennyiben grafikájában, méretében, stílusában a megrendelttől eltérő pólót szállít ki, illetve akkor, ha a kiszállított termék jellemzői jelentősen eltérnek a Weboldalon bemutatottaktól. A képernyőn megjelenő színek és azok a valóságban egymástól értelemszerűen eltérhetnek, az Eladó részéről nem számít hibás teljesítésnek, ha a kész termék nem egyezik meg az Ügyfél által elvárttal. Nem számít hibás teljesítésnek, amennyiben az Eladó átmeneti készlethiány, az alapul szolgáló termékek gyártója által elvégzett valamilyen változtatás vagy egyéb ok miatt az ábrázolttól színében nem jelentősen eltérő pólóra nyomtatja a megrendelt mintát. Az Ügyfél ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Kellékszavatosság

Amennyiben az Ügyfél már a termék kiszállításakor hibát észlel a termékben vagy annak oka már a termék kiszállításkor megvolt, akkor élhet kellékszavatossági jogával. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül jelenteni az ügyfélszolgálatnak, hogy megállapodjanak a probléma megoldásának mindkét fél számára legjobb módjáról. Hibás teljesítés esetén az Ügyfélnek jogában áll kellékszavatossági igénnyel fellépni Eladóval szemben. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. A használt fizikai termékek (outlet termékkategória) jellegüknél fogva rendkívül korlátozott mennyiségben és méretben (jellemzően 1 darab) állnak rendelkezésre. Ezek esetében a csere gyakorlatilag lehetetlen, mivel nem lehet a terméket egy ugyanolyan fajtájú, típusú, méretű, illetve állapotú árucikkre kicserélni, mint amilyen az eredeti volt. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az Ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A kellékszavatosság nem érvényesíthető azon esetekre, amikor az Ügyfél nem tartotta be a kezelési útmutató előírásait (nem rendeltetésszerű használat), és az a termék károsodását eredményezte. Az Ügyfél csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek az eredeti termékleírásban szereplő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről az Ügyfél a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában Eladónak nincs felelőssége, Ügyfél nem élhet kifogással az árucikk ezen hibája miatt.

Termékszavatosság

Amennyiben az Eladó által kiszállított termék nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik az Eladó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal, akkor az Ügyfél élhet termékszavatossági jogával. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul jelenteni az ügyfélszolgálatnak, hogy megállapodjanak a probléma megoldásának mindkét fél számára legjobb módjáról. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti, és a termék hibájának bizonyítási kötelessége minden esetben az Ügyfelet terheli. Az Ügyfél csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek az eredeti termékleírásban szereplő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről az Ügyfél a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában Eladónak nincs felelőssége, Ügyfél nem élhet kifogással az árucikk ezen hibája miatt.

Panaszkezelés

Célunk, hogy minden Ügyfelünk elégedett legyen, igyekszünk ezért minden tőlünk telhetőt megtenni. Ezért bárminemű panasz esetén az Ügyfél köteles az elsőként az Eladót megkeresni annak ügyfélszolgálati elérhetőségei valamelyikén. Regisztrált felhasználóinkat arra kérjük, hogy használják a bejelentkezés után elérhető vevőszolgálati támogatórendszert.

Amennyiben az ügyfélszolgálaton keresztül nem sikerült megfelelő módon rendezni a panaszt, úgy az Ügyfélnek joga békéltető szervezethez, online vitarendezési platformhoz vagy fogyasztóvédelmi szervezethez fordulni. A fogyasztóvédelmi és vitarendezési szervek elérhetőségei megtalálhatók a honlapjukon.

Az Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Nógrád Megyei Békéltető Testület

3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a.

 

Online vitarendezés
http://ec.europa.eu/consumers/odr

Fogyasztóvédelmi hatóság:
http://jarasinfo.gov.hu

Európai Fogyasztói Központ:
http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu

 

Érvényesség

Jelen ÁSZF 2021. szeptember 3-tól érvényes visszavonásig. Az ÁSZF új verziójának kibocsátásával a korábbi változatok visszavonásra kerülnek, onnantól mindig csak az új érvényes az új vásárlásokra. Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli módosítására, a mindenkor hatályos változat annak kibocsátási dátumával együtt elérhető a Weboldalon: https://niceride.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/.